Sista dagen på jobbet

Okej.. tre dagar.. nära I say

Gjorde sista dagen på jobbet idag, kändes faktiskt lite vemodigt. Det var kramar och hej då och hoppas vi ses igen och allt sånt där.. eller inte.. kramar var det men det var ingen som sa nåt om att vi skulle ses igen.. Alla bara; Vi ses till julbordet... Ja, svarade jag, en tre, fyra dagar iaf..

Min chef ville också att jag skulle höra av mig om pilsnerläget för att de ville veta om det var värt att fara över sedan.

Någon som kan hjälpa mig, eftersom jag inte är så förtjust i öl!?!?! Jag ska lära mig!

Tack Cissi för att du joinar min klubb, det är ett mörker med städning.. tvättning menar jag men det är ju ett mörker både och.. Ni kommer nog att stöta på "pedanten Oscar" där nere.. Helst vid diskning - handdiskade glas eller så - det måste vara kliniskt rent... I hate spots! Lita på rosa, farväl till fläckar!

Sedan har jag kommit fram till något mer - vi kommer typ att vara tvungna att betala tre hyror innan man får sin första lön där nere. det blir ju typ 10-12 000 spänn. Plus mat och annat som man vill göra. Tror man kan behöva en hel del kanske...

Sedan något som jag bestämt mig för att göra där nere.. Gå på fotboll!! Som det sanna Tottenhamfans som jag är... Okej jag har faktiskt alltid hejat på dem i Premier League så nu ska jag bannemej se dem live också..

What more?
Just, ja. Tjompi jag är lätt på Barca... skulle vara skitgrymt. Sedan borde vi nog boka flyg hem så fort som möjligt pga att det lär vara hög efterfrågan kring jul.. Och NYÅR I LONDON!!! JA tack!

Allt för denna gången..

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback