London calling goes modeindustri?

Oj oj oj, nu fick jag vatten pa mitt kuvert!

Jag och Cilla var pa fonstershopping idag (tordes inte ens ta med oss pengar - och tur var det eftersom vi bada hittade linnen vi ville kopa!)

Ratt som det ar glider vi in pa nan slags Miss sixty avdelning och hittar skarp.

Och inte vilka skarp som helst! Gissa vad som stod pa dom!
Mhm - that's right - det stod LONDON CALLING!
Ment to be.

Whuur aegt aer in-the deth? Snacka odet eller nat...
Pa odets skarp hangde tyvarr ocksa en prislapp: 50 pund - dvsa. 750 kr.

Oh well, nar vi far vara feta loner blir det shopping!
Eller kanske inte fran forsta borjan... Skulle tro att min prioriteringslista ser ut sahar:
Hyra
Refill till oystercard (tunnelbanekort)
Mat
Tid pa internetcafe (standigt jobbsokande)
Vin
Mer mat
Intrade till klubbar
Sprit
Konsert
Klader
CD-skivor (HMV is the shit - hittade typ 30 Zappa skivor dar! Det finns EN i O-vik och det ar typ greatest hits.)
Top up till mobilen
Ny mobil. (Min har pajat... Eller den kanske funkar en vecka till. Vette fan hur jag ska losa det som...)

Sen ska man ha rad att kopa en jadra massa julklappar. Men det ar ett senare projekt - aven om de har oppnat en hel julavdelning pa en av galleriorna... Herregud!

Updateringar foljer inom kort. I won't let you down.

Over and out,
Sandra.


Kommentarer
Postat av: Mia

Coolt med skärpet. Skäms på er som inte gav tomas nått i födelsedags present (eller det vara vad han sa åt mig) skäms på er

Postat av: Mia

Det roliga är att london calling är en kvinna på 19. hahahahaha yes. lättroad jag vet

2006-09-26 @ 13:04:25
URL: http://miawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback