Dagens siffra är: 3.

CV eller inte CV.
Tvätta eller inte tvätta.


Båda suger. Mitt CV suger. Har filat på det ganska länge, men eftersom jag inte vet hur ja ska översätta eller hur mycket man ska överdriva så går det inte så bra. Är väldigt nöjd med första delen dock. Den där min adress står. Och Nationality: Swedish.
Sen går det utför. Ska ta och fixa den så den blir någorlunda okej.


Joinar Ogges tvätt-klubb. Fast jag har lite mer problem med vad som kan tvättas med vad utan att det krymper/missfärgas/förstörs. Har dock fått en teoretisk intensivkurs av mamsen. 60 graders går att tvätta i 40, men inte tvärtom. Vitt med vitt. Svart med svart. Eller liknande färger. Osv.
Tvättmaskiner brukar jag hantera ganska bra. Fast jag tvättar aldrig...så hur det går ihop är en gåta. Men som min mamma alltid brukade säga: Med en manual i handen går det mesta. Vaah?


Sen råkar vi ha sån otur att när det för en gångs skull är ett mästerskap i luftgitarr så är vi inte
där! Attans osis I say.

//Issic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback