'You allright?

London.

Siter pa jobbet och dampar mig (se
http://sandrafackel.blogg.se for utforlig information).

Helt ok att fa betalt for att sitta pa internet, men idag vill jag ju vara effektiv, bli klar i forvag och shoppa med mina 'kompisar'!!

Anywhooo... mest uttajade frasen har, och pa alla stallen i den har stan, kanns just nu som
'You allright? Kan tydligen anvandas typ jamt.
Pa stark andraplats: Do you know what I mean - uttalas 'Djaa knoow whott'a-mean?

Tror alla i LC har enats om att det ar lite trakigare har utan 21:orna.
Maste aktivera oss mer tycker jag! Blir galen av att sitta hemma. Bra att man jobbar iaf. (No offense till er som inte gor det for tillfallet).

Fast det ar manga besokare nu pa slutet, vilket kanns jattekul :-)

Forra veckan Cillas kaos-kompisar (hehe), nu mina coola kompisar (ehr) och nasta vecka Lina och Lollo :-)

Det ar glassigt!
'Djaa knoow whott'a-mean?

Sandra.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Glassigt var ordet.. Eller.. Men jag jobbar ju inte men har saker att gora hela tiden anda. haha. eller har jag? Jo, nastan hela tiden iaf..

Postat av: Jiwe

Kaos-kompisar!?! Bah!

2006-11-23 @ 19:03:40
URL: http://www.jiwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback