Svårt få jobb i London?

Är det svårt att få jobb i London? Kan man inte fixa det redan innan man kommer dit? Jo, varför inte..
Det är till just detta som kontakter är så bra!
Jobbade idag, visade sig att min arbetskamrat hade en syster som bodde i London och var gift med en som ägde ett Matvaruhus i norra London. Råkade nämna att jag skulle dit, det var därför vi kom in på det. Hon sa att hon skulle ringa honom för att höra om han inte kunde fixa ett jobb åt mig där.
Me Like contacts!
Nej, men ingenting är ju säkert men jag tror att det finns en stor möjlighet att jag kan få ett jobb där! Vore ju helt underbart!
Det blir bara till att hårdplugga engelska med Londondialekt.. Ey mate!
Nej, det kommer att bli skitkul!

Nu är jag klart mer optimistisk än sist jag skrev här.. då var det ju om vädret! Förresten så ogillar jag fortfarande regn! Me like sun!

See you!
Oscar

Kommentarer
Postat av: Sandra

I wanna get a job alot to.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback