Oscar calling!

Vet inte vad jag ska skriva idag, som inte redan är skrivet alltså.

96 dagar kvar.

Dagen i punktform:
- SEGER I E-KAMPEN!

Okej det räcker nog.. eller lite skolsnack kanske.

Matte.. är ju egentligen jättesvårt har jag kommit fram till.. Först nu när jag slutat läsa det..
Jag hade aldrig några problem med matten i gymnasiet. alla kurser högsta betyg, men när det gäller att hjälpa till exempel min syster som går första året är jag totalt blåst! Kommer absolut inte ihåg någonting Förut frågade man sig vad man skulle ha matten till för nytta i framtiden - nu vet jag att det inte är till någon nytta! Man kommer ju inte ens ihåg det!

Maybe it´s time to start practising my english to, so we could start here maybe??
Well, I'm done for today so have a nice day everyone!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Mia

Skriv alltid vem som har skrivit. Ni är så lika i sättet vissa av er. FÖRVIRRANDE ibland. eller så är det bara jag

Postat av: Cissi

Maia faia, läs rubriken! Gaah.

2006-06-01 @ 17:33:41
URL: http://cissin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback