Mitt första egna inlägg

Jag förstår mig inte på detta med blogg.


Hursomhelst.
Nu när jag skriver mitt allra första inlägg NÅGONSIN i bloggväg så ska jag vara lite tvär mot de tre Londontokar som även medverkar i bloggen.

Jag ser mig själv som en person som bara vill vara fjantigt elak med det syfte att vara dryg. Gärna dryg mot allt och alla.  Med att vara dryg i baktanken ska detta inlägg inte innehålla någon som helst rolig eller intressant informtion. Detta vill jag bara göra för att  visa att blogg kan vara otroligt booring.

Detta var ett onödigt inlägg med syfte att reta alla som bloggar


Tack för din tid


// Tom




Kommentarer
Postat av: Charlie Chaplin

Men guuuud vad gulligt du skriver! Vad har du för msn!? Adda mig plz!

2006-05-29 @ 19:12:47
Postat av: Tarja Hallonen

"Detta var ett onödigt inlägg med syfte att reta alla som bloggar." Citat: TOM

Och du har nyss?

Unge, inse tjusningen med att få uppmärksamhet!

2006-05-29 @ 19:23:34
Postat av: Desperado

Jag bodde i london en gång... Skitfin stad och riktigt bra festmöjlighet, men min pojkvän tog livet av sig där. Sedan dess har jag inte längtat tillbaka.
Snälla Bullen, hjälp mej.

2006-05-29 @ 19:55:24
Postat av: Sven Rasmusen

Jag förstår precis vad du vill säga med det här! Allt här i världen är relativt. Om man inför eskimåerna skildrar helvetet som överhettat, kommer de att synda för att komma dit. Halleluja!

2006-05-29 @ 20:23:34
Postat av: Mia

Ditt första försök till ett blogginlägg och du får 5 kommentarer på några timmar. Strongt gjort "Tom".

Postat av: Oscar

vad grymt "tom". du fixade någon läsare till till våran blogg.. det gillar vi!

2006-05-29 @ 21:26:49
URL: http://oscarfager.blogg.se
Postat av: Mattias

Du kommer väl fortsätta att skriva? Gillar dina tankar!

2006-05-30 @ 21:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback