London?

98 dagar kvar.

jaså, det säger du?!

London vad är det för ett ställe egentligen? Bor det verkligen folk där?
Man blir ju verkligen sugen på att åka dit när man hör om vädret.. Det regnar tydligen ofta och mycket, hade jag ingen aaaaaning om. 
 
okej, så om man då räknar bort vädret, vad finns då kvar?
Jo, svindyrt boende, många lägenheter är skabbiga (Like that word). ja, det låter ju som en dröm.

Tro nu inte att jag inte vill åka, för det vill jag inte...











... att ni ska tro..

Nej London är säkert en skitstad men kul ska jag ha.

Nej, skämt och sido.. Roligt blir det väl, eller?

Kommentarer
Postat av: Sandra

det blir sagt. P.s. alla inser att det bara är vi som läser den här bloggen va? Kanske Mia också...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback