Ett härligt land!

Till er som undrar vad i hela fridens namn man ska till England och göra?
Tuppjuck.com har en rätt bra beskrivning av landet... Visst blir man sugen på att åka dit!


En dimmig holme som flyter omkring och stör infartsleden till Amsterdams hamnar.

Om det beror på den ständiga dimman, eller att alla innvånare på ön är ättlingar till den fyrvaktare som var den förste kände innvånaren, låter vi vara osagt. Men faktum är att alla engelsmän är blekfeta och har dålig intimhygien.

Lustigt nog lider även alla engelsmän av en genetisk defekt som gör dem okapabla att laga god mat, därför gör man bäst i att springa så långt bort man bara kan om en engelsman skulle komma fram och försöka bjuda på korv.

Exempel på engelska maträtter: haggis (fårmage), fish and chips och ugnsstekt bajs.


Som om inte det vore nog läste jag att man gjort en undersökning om engelsmän och deras fotbollsfeber... 54% av engelsmännen skulle kliva ur ett svajigt äktenskap, men bara 6% skulle svika favoritlaget om det gick dåligt för dem.

Antingen har de relationsproblem eller så är det som vi alltid trott.. De är galna forbollshuliganer.

Gud hjälp mig som inte är ett dugg intresserad av fotboll.
Men jag kanske kan lära mig kricket.

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback