Party like there is no tomorrow.

Den stora frågan ikväll är: Ska vi lyckas ta ett kort med alla fyra, onyktra förstås, eller inte? Jag lovar att vi kommer försöka iaf.

Fetklassfest ska vi på hos EW. Sedan vidare till Plattan där det är 6-dagars eller nåt. Där ska vi på jakt efter gratissprit alternativt får vi nöja oss med att betala. Gaah. Vem gör det nuförtiden? Eller jag menar vaa?
Den här kvällen är mycket speciell på ett annat sätt också. Klockan tolv byter vi datum och det blir den 4 juni. 4 juni innebär 3 månader kvar till planerad avresa. Så det vore ju synd att inte fira denna extraordinära kväll med mycket dricka.  


Det här var allt från Inför festen, mitt namn är Cissi - God Kväll.


Kommentarer
Postat av: Oscar

Hahaha! Klockren analys. Betala får du nog tyvärr göra, för mina drinkar. Sedan ska jag motarbeta att vi lyckas med att ta ett kort med alla LC:are på. =) men det blir till att supa ner lilla Mia idag va? (Sorry Mia . Sandras idé)jag ska ta det halvlugnt så att jag överlever jobbet imorrn.. jaja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback