Ojoj

80 dagar kvar!

Okej - jag är inte dissad - det har Italienskan sagt - så jag är kul! eller?

Tomas, var är du?

Cissi, vad gör du?

Snadra, oj blev visst fel i stavningen igen - gillar det namnet bättre!


SNADRA!


Oscar, när blir du frisk?

Okej, hur gick detta till? Helt plötsligt är jag mest positiv till London:

Oscar:
Vad ska du göra till hösten?
Åka till London med några kompisar, det ska bli jättekul!

Snadra:
Börjar lyssna på Londonfientlig musik. (
Gillas inte!)

Cissi:
Åhh, tänk om de erbjuder mig en tjänst till hösten...
Keep on dreaming, babe!

Tomas:
Vet inte ens vad han håller på med.

The bitter truth;

Om London mot förmodan skulle bli avblåst skulle förmodligen Tomas åka ändå, bitter eftersom han egentligen inte vill, eftersom att våra försök att kontakta honom ochberätta inte lyckats. 

Vad kan vi få fram från detta?

Jo, Finnar är jäkligt svåra att få kontakt med!

Italienare är jäkligt duktiga på att anklaga folk!

Svenskar är jävligt tröga och konstiga!

Ryssar
(okej, jag är inte mer än kanske 3 % rysk, men ändå) är väldigt duktiga på att läsa folk!

Spatsiba!

Oskimir Fagrimov!

Kommentarer
Postat av: Cissi

vadå jävligt trög och konstig?

Postat av: Mia

jaha!

2006-06-16 @ 19:08:40
URL: http://www.miawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback