Och priset går till...

Oeverhoernaes 2006-06-03. En av vaara baesta klassfester, om jag faar saega det sjaelv!

Nemen serri, en så aegd kväll att jag måste dela ut lite priser. Here we go:

Bästa filmare: För hennes outröttliga vilja att dokumentera fulla ungdomar med sin nya filmkamera: Cilla

Bästa sminkös: För hennes röda läppstift som lånades ut till alla tjejer: Elin

Bästa casanova: För deras otaliga pussmärken (se föreg. kategori) på kinderna: Ogge och Tjompi

Bästa dansare: För hans fantastiska skicklighet i att dansa Kaaaalinka...: Tjompi

Bästa citat: För den stora humorn i följande skämt: "Vi har supit varandra under bordet" : Jag och Ogge sittandes under köksbordet.

Bästa fotograf: För hans/hennes skicklighet i att fånga på bild när Ogge hällde sprit över mig: Okänd person, kontakta kommitéen om du minns vem du var!

Bästa foto: för den genomtänka uppställningen och de snygga personerna: Londoncalling-gruppen

Bästa festare: För hennes förmåga att (äntligen) supa till och sedan inte kunna fara till plattan: Mia


Juryns beslut går ej att överklaga.

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Cissi

HAHAHAHAHA... Vart hämtar jag priset?

Postat av: Mia

Den personen som tog bilden då oscar häller sprit på sandra är samma person som senare på kvällen ligger och spyr på toan, i ett dike och nästan i en bil

2006-06-04 @ 17:43:54
URL: http://www.miawiberg.blogg.se
Postat av: Oscar

Jag är rädd att läppstiftet var värdinnans! Dvs Elins.. dåligt minne eller?

2006-06-04 @ 20:17:32
URL: http://oscarfager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback