London, here we come!

Lita inteO när han påstår att han hittar superbilliga flygbiljetter. 293:- S-vall - Bromma, my ass. Jo, okey, lite sanning, 293:- om man vill åka röd avgång d.v.s. vänta tills typ alldeles innan och endast komma med när man vill om man har tur.

Detet lyckades ändå hitta en flygbiljett för 450:-. Kruxet här är att det kostar 95:- att ta sig in till city och sen minst 130:- för att ta sig vidare till Nyköping.

Cissi rasar: Jag vill ta bussen!

Fakta: Man sparar 320 spänn på att ta bussen + att det är skönt att åka buss. Speciellt om man sparar 320 spänn. Okej, har lite sympati med O ändå, inte hans fel att han blir åksjuk och inte jag.
Vill nån åka buss så är jag på. Känns inte bra att lägga ut 550:- på att ta sig ner till Huvudstaden om man ta sig ner för 230:-.

Blir spännande att se upplösningen.

På tal om biljetter så har vi BOKAT FLYGBILJETTERNA TILL LONDON. Orrar inte berätta mer, läs
min blogg, eller så kan nån annan berätta...

//Cissi - inte snål, vi kallar det sparsam.


Kommentarer
Postat av: Oscar

320.- My ass!
min resa.. 450+95+130=675
din resa.. 230+130=360
skillnad.. 675-360=315
Du ska alltid överdriva!
Tänk ändå vad mycket tid man tjänar.. sova ut på morgonen.. hinna packa innan man far då...(om man inte gjort det tidigare) tar 45 minuter istället för 6 timmar! med min timlön blir det typ 500 intjänade kronor. 500-315=185.- Man tjänar alltså pengar på det! =)

Postat av: Oscar

Tack för medkänslan!

2006-06-28 @ 20:50:49
URL: http://oscarfager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback