Går det inga flyg så flyger man inte då det inte går flyg.

Det börjar närma sig. 76 dagar kvar. Enligt mina beräkningar kommer avresan till London bli en dag senare. Fucking SAS har inga flyg från Ö-vik på söndagar. Men om vi lämnar Ö-vik den fjärde så är det fortfarande 76 dagar kvar till avresedag. Så. Det. Så.

Det börjar närma sig innebär också: dags att boka flyg och vandrarhem!
Har varit inne på
SAS, Ryanair och Hostelclub. Finfina sidor de där. Alla talar svenska.

Nä, om man ska ta och börja packa!

P.S. Fick öva lite på min engelska på jobbet idag. Typ hela avd. hade nåt möte och jag satt tydligen ensam kvar på avd., då kommer Kina:s VD förbi och frågar efter T. "Isn't he here", svarade jag medan jag följde han till T:s rum. "No", sa jag sen när jag såg att han inte va där. "Okey", svarade han. Och gick.

Avancerat. Mmm. Väldigt.

Idag lyssnar jag på Landing in London - 3 Doors Down

/Cissi utan K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback