Bli bla blu.

Nu är jag upprörd!
Först påhopp av Snadra, bara för att jag KANSKE hellre vill vara med min döende släkt (okej, ingen är döende, men de kanske blir innan midsommar...) Hon om någon borde väl veta hur viktigt det är att umgås med släkten..hon har ju maffiablod i blodet...(?!)

För det andra så vet jag inte vart OscarPoscar har läst att jag vill ha jobb på HD till hösten...jag skrev att jag HOPPAS ATT DE INTE ERBJUDER EN TJÄNST TILL HÖSTEN. Senare vill jag jobba där men till hösten ska jag till London, tänker inte låta nån stoppa en käpp i mitt cykelhjul! Sådetså.
Fan va alla är negativa. Blir upprörd och less på folk som bara klagar på alla andra. Gaah. Okej, egentligen har jag gjort det alldeles nyss. Men. Behold. Here's some drama.

Sandra - Lyckas alltid komma på de roligaste uttrycken som iaf jag börjar nöta ut. Man kan oftast lita på henne om man är partysugen eller bara vill hitta på något.  

Oscar - Tacksam att mobba eftersom han vet om att vi försöker få han att explodera och därför inte gör det. Det aeger. Kommer säkert att bli en bra människa framöver, har väldigt trevlig släkt (de få jag har träffat iaf) och har därför trevligheten i blodet eller nåt.

Tomas - Har en skön laid-back stil som jag är avundsjuk på. Tror att det har smittat av lite, jag har en mycket mer avslappnad inställning till världen...sen om det är p.g.a. Tom eller inte det vet endast den som vet. Är också ofta på om man vill hitta på nåt. Det aeger. Mera sånt.

Thanks mates!

//Cissi or as they say in London Cissi.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Bra sagt! Du kankse inser att jag jobbat lite somskvallerpress - alla citat är plockade ur sitt sammanhang, eller vaaaah?

Vi slår ett slag för TRADITIONER! Vara med släkten på midsommar är grymt härligt!

Postat av: Sandra

Okej, sorry till alla som jag råkat dissa. Eftersom jag tyckte att ni dissade mig... Hm... Men iaf, gud förlåter allt och vi ses snart!

2006-06-17 @ 14:04:22
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback