SLUTA BRÅKA! Gaaah...

Wooow wooow everybody som man säger i england.. Eller gör man?

Ny regel: inga personangrepp i bloggen eller IRL (jag ÄR en nörd). Vi måste hålla ihop och allt sånt...

Kan vi inte alla bara vara vänner, säg förlåt till varandra och bli bla blu. Okej, Cilla och Tjompi kanske kunde blogga oftare med å andra sidan kanske jag och Oscar är lite nördigare = tycker bloggen är roligare.
Det var ju faktiskt vi som hade högst snittbetyg (tror jag?)... Och det är inget personangrepp för:
1) Det gäller både Cilla och Tjompi (som föresten hade bra betyg dom också)
2) Jag säger alltså att jag är nördig
3) Punkt 2 är sann eftersom jag gör en punktlista...
4) Åh herregud...

//Sandra


Kommentarer
Postat av: Oscar

Säkert - ni kommer aldirg att sluta med sånt!!! Då ska jag inte heller göra det!! MoAHAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback