LONDON

Jaha, 56 dagar kvar!
Va?

Vad lite - jag måste ha räknat fel...hursomhelst...Just det ja - vad ska jag skriva då?
Jag o Sandra kämpar verkligen här va?! Vi försöker skriva inlägg fastän vi egentligen jobbar typ hela tiden, men vad håller Cissi på med? Och framförallt vad håller Tjompi på med? Han har vi inte hört av på länge - kunde ju skriva nån kommentar ibland iaf... = )

Med det är jag färdig med dagens personangrepp!

Dagens hiss - Oscar, Snadra och Italien!!!
Dagens diss - Cissi, Tjompi och Frankrike!!!

Åh, kom på en rolig grej som hände på jobbet-
Det kom in en kille med en italiensk fotbollströja och vi blev typ "Åh, en italienare". Det var han tyvärr inte - han var Finne!!!
Då var det nån som sa " Varför har han en italiensk tröja?" Okej han kanske hejar på dem men jag svarade "Det skulle kanske inte vara så lyckat med en finsk fotbollströja" .
Jag och min chef kom fram till att dem inte kunde spela fotboll i Finland - där har dem bara puckar och bastu.

Det var allt för den här gången - Bye!

Oscar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi aeger LC-bloggen!

Postat av: Cissi

Fy faan va Oscar kör på personangrepp. Jag blir verkligen anti-fetboy när jag läser det han skriver.

För att försvara mig och tjompi kan jag berätta att vi jobbar 7-16 typ "jämt" och jag har inget vettigt att skriva här, så bättre det än att skriva ett KASST inlägg med personangrepp :P

2006-07-10 @ 19:08:25
Postat av: Sandra

P.s. Jag tror Tjompi har dött... May he RIP.

2006-07-11 @ 10:34:15
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback