Jag àr "rolig" :)

Haha, ojojoj nu fick jag vatten pà mitt kuvert!

Smòg in pà internetcafét sàhàr sista dan innan hemresan... Och vad màrker jag om inte:

Oggejaevel dumpar ferren
Cillajaevel litar pà "nàn rolig" aka JAG

Sà om nàn trodde nàt annat sà.... JAJJEMENSAN FERE LòRDAG.

Har inte druckit sà mycket som en cider hàr i Lignano. Eller vi kòpte en flaska sprit/likòr hem men den smakade rifituto secco (eller nàt, det stàr sà pà soptunnorna och ska betyda torrt avfall, typ.)

Sà nu àr bara de stora fràgorna kvar infòr helgen:

1) Vilka àr pà?
2) Vars ska vi vara?
3) Ska vi pà plattan sen eller àr det hemma/utefest?

Svara gàrna i punktform. Jag giller nàr saker àr vàlorganiserade.
Vaaah..?

P.s. Kommer hem imorgon kvàll, om nàn undrar.

//Sandra


Kommentarer
Postat av: Mia

Tror att jag dumpar ferren som oscar jag oxå. nu i flytttider och sådant

Postat av: Cissi

1) Jag.
2)Uteförfest/utefest (vid fint väder, vilket är svårt att veta för tillfället, eftersom dina kompisar på Smhi verkar gardera sig med att lova både vackert och fult väder)
3)You tell me.

2006-07-27 @ 20:27:37
URL: http://cissin.blogg.se/
Postat av: oscar

Tack Mia!!! Dig kan man lita på!!! Tänk vad kul vi skulle ha om alla vore som oss?!?!?!! vaaaah...?
Nej, men jag är ledsen men jag jobbar hela helgen... nästa helg är jag jätteledig - men när jag vill hitta på nåt brukar ju folk inte vilja... som sist.. vad hände då? Jo, Sandra for till Italien o Tomas till Finland... Vill folket inte umgås med mig??? vaaah? NÄSTA HELG!!!! Cissi - BLÄ! Jag vet redan att du inte kan...

2006-07-27 @ 21:37:17
URL: http://oscarfager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback