Hej då!

Okej! Som Sandra berättar nedan var alltså hela LC på Hamnfesten igår! Vi träffades dock aldrig allihopa.
Jag och Sandra kom fram till att våra händer var en radar där vi kunde se våra vänner. Det funkade när vi pratade om att man skulle ha en radar där Tomas syntes - då hoppade han fram ur en buske. Att den bara funkade när vi sett folk vi kände efter det är en annan femma.
Vi köpte pannkakor också - tänkte köpa en portion men Sandra lyckades få det till att bli två - BRA!

Nu ska jag alldeles strax åka till Fjälls - har en hel veckas semester från jobbet. Om ni vill nå mig gör ni det via telefon, min mobil alltså. Där uppe finns tyvärr ingen dator - farfar har tagit hem den. Men jag ska nog klara mig!

Kommer hem fredag den 7e Juli.

Oscar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback