Hallå huuuset!

Hahahahaha...

Ska inte skriva något försvarstal idag om att jag skrev på
min blogg att jag skulle till stugan...vaah?

Tror jag sumpade en kontakt inom IT-branschen i London. Va en riktigt härlig släkting som tipsade. Vips så hade han farit eller nåt.
Pratade med en ex-naturare som berättade hur bra London är. Gaah. Längtar.

Hade också tänkt köpa lite Swedish Style kläder från H&M. Gillar den här ekonom-stilen som hösten har att bjuda på. Passar mig perfekt. Jag tänker vita skjortor, svarta byxor, svart kjol, halvlång stickad kofta, slipover, stickade tröjor. Perfekt. Vill gärna ha med min vinterjacka, men den tar STOR plats..
Ogge kan du ta den i någon av dina fem väskor?

Jag har insett hur mycket jag kommer sakna falukorv. Hoppas man kan få tag på det ändå. Stekt falukorv, makaroner och ketchup. <-- I min matdosa imorrn. =)

Ska ut och motionera lite. Man måste väl vara fit for London, eller? Dom är väl ändå så askgråa i hyn och feta så hur man än gör så är man fit for London!

//Cissi - röstar för ferre till helgen, eftersom hon far bort den 5 augusti. Please maties?!

Kommentarer
Postat av: oscar

H&M.. Tack.. Men nej tack till ferre i helgen.. råkar vara så att jag jobbar... kanske är ledig söndag - men jag tror inte det... tror inte jag kommer att träffa dig på typ hela sommarn...*skönt* = )

Postat av: Cissi

Ska se till att någon ROLIG vill festa i helgen...litar på Fackhäll.

2006-07-25 @ 22:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback