Flyg Ö-vik - Sthlm. Check.

Jahaja, hur var det här då?

Helt perfekt faktiskt!

Flygbiljetter Örnsköldsvik - Stockholm bokade. SAS som transporterar. 450:- kostar biljetterna.
Insåg att jag inte har flugit sen jag var 6 år. 13 år sen. Shit. Vet inte om jag vågar. Jo de gör ja nog, Snadra säger att det är skoj (but really, what does she know) så jag får väl "lita" på henne.

Tror btw att hon är rädd för mig. "Jag är mer på att flyga, men säg inget till Cissi".hahaha, eller nåt. Nä, men seriöst jag tror på allvar att folk är rädd för att berätta saker för mig. Likadant när jag var liten och umgicks med andra då fick jag heller aldrig veta nåt, eller det var också "säg inte till Cissi". Blu blu.

//Cissi

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men du är ju läskig... *Darra på läppen*

Postat av: Mia

här står det stilla. Har LC tagit semester?

2006-07-07 @ 10:21:17
URL: http://www.miawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback