Blu blu blu.

Tänkte vara tvär och inte blogga nåt alls på überlänge, sedan jag blivit felaktigt anklagad av "Oscar". Men. Jag vill tillägga att jag tror att han är ute efter konflikter, eftersom han på ingen grund alls anklagar mig för att aldrig skriva...när jag in facto har bloggat mer än han på slutet. Jag blir GALEN.

Nog om det. Nu är jag nöjd.



Lever uncle Tomas?

Nu har SAS och Ryanair dragit en massa pengar från MITT konto, vilket endast kan innebära att vi har bokat våra platser. Och vi bör därför ha platser på båda planen. Om inte allt skiter sig förstås. Vilket det säkert kommer göra.

Man ska alltid ha låga förväntningar! Då blir man sällan besviken.

//Cissi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det sa dina föräldrar också.. Ändå blev de besvikna.

2006-07-11 @ 20:25:46
Postat av: oscar

kommentaren du har fått bara aeger!!!! hahaa.. stämmer så himla bra in på dig... kom hem från femte raka arbetsdagen nyss.. bara sex stycken kvar till en ledig dag!!! "nära"

Postat av: Cissi

Taskigt Fackhäll att man ser IP-numren...hahahha

2006-07-13 @ 20:02:39
URL: http://cissin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback