Väskvägning!

Ahh, varfor blir det alltid sa kul nar vi reser tillsamman? Vill bara saga att jag vill starta en klubb for att bojkotta åäö ocksa. Helt onormalt att borja anvanda de bokstaverna nu.

Okej, hur gick resan da? So far....
Arlanda nu ju.

Kom till Heathrow och vagde vara vaskor.
Cissi tog hem segern med 27kg. Mycket bra gjort. plus over 8kg handbagage
Jag hade lyckats fylla min vaska med 24 kg packning. 7kg handbagage.
Den stora skrallen var dock att Sandra hade minst packning, bara 22kg plus ett handbagage pa ca 5kg.
Hur lyckas hon?
Men som tur var sa var SAS mycket trevliga och brydde sig inte det minsta om vikten pa vara vaskor. Det tackar vi for!!!
Jag och Cissi fick en "heavy" lapp pa vara vaskor medan Sandra slapp. Da ar det kvitterat dar da eller?

Hur som helst har vi trots en hel del problem lyckats ta oss till Arlanda, Stockholm och Sverige for forsta gangen pa tre manader. Känns bara konstigt eftersom det ar den standiga fragan alla staller; Hur kanns det att fara hem? Jag vet inte,

Nu ar det bara 7 timmar till flyget lyfter till Örnsköldsvik. Stressigt!!! :P

London har hur som helst varit riktigt haftigt och vart allt!

Fridens Liljor, som man sager i vardagstal!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback