What (not) to wear?

What to wear?! Vad ska man ta med sig till London? Vad ska man inte ta med sig?

Läste att det nu är förbjudet att ha med sig bland annat tandkräm och linsvätska på flyg till Storbrittaninen.
Kommer alltså både lukta illa och se dåligt när vi kommer fram. Fuck.

Inte för att det är så lång flygtid, men ändå...

Fast hur lång flygtid var det exakt? Vilken tid far vi från Ö-vik? Hur mycket pengar ska man ta med sig? Hur mycket varma resp. sommarkläder? Hur länge har alla tänkt stanna? Hur mycket ska man köpa i London och vad ska man ta med sig hemifrån? Är det lönt att köpa ny ansiktsrengöring eller kommer det bara ta plats? Vad heter ansiktsrengöring på londonska? Vem äger en trädgårdstomte?

Så många frågor... Får se om man kan reda ut några imorrn. Litar fullt ut på Cilla.

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Mia

wow, allt jag behöver oroa mig över är om jag har tagit med mig för mycket kläder. Fast då får mammma ta med sigh hem på söndag då.

AAAAAHHHHHH jag börjar skolan snart

Postat av: Cissi

Hahaha, Maia ska börja plugga! :P

2006-08-18 @ 12:00:59
URL: http://cissin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback