This is your captain speaking

Hejsan!
Har just kommit hem efter att ha sett Pirates på bio - grymt bra film faktiskt.
Imorrn åker jag till farmor/farfar tills på lördag/söndag.
Om någon får idén att det blir ferre på lördag så kommer jag hem då - annars inte...
You can reach me on my cell...

Kom fram till det idag också att de här dagarna blir dem sista jag träffar farmor/farfar innan jul. Jag och min kusin kom fram till förra helgen att vi inte heller kommer att träffas före det. Flyttågen går åt samma håll men olika långt - Göteborg o London.

Dystert det blev - men nu ska man ju alltså börja ta avsked av folket - för ett tag iaf.

Men ferre i helgen om nån vill?!?
Förmodligen ingen som vill men whatever!

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vaddå förmodligen ingen som vill? Får jag med mig Tommy eller löser det på annat sett är jag über-på! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback