Grille/ferre/nåt annat fredag?

Har hört att Tjompi kommer hem imorgon, att Oscar är hyffsat ledig i helgen, att Cilla som vanligt inte har nåt liv och att jag nog kan klämma in nåt på fredag kväll...

...Så vi (alltså ni) borde styra upp nåt.

Grille, kanske? Måste hursomhelst snacka ihop oss lite om London och bli bla blu. Dessutom är det en anledning att dricka några öl/cider (eller hur, Tomas)? ;-D

Viktig sak att kolla upp: trädgårdstomtar... Oh yes. Ni vet vad jag menar.
Själv bor jag i stan och vet ingen som har. Och jag har varken trädgård eller tomt. Haha...

//Sandra


Kommentarer
Postat av: oscar

Alltså, jag är typ ensam hemma i helgen... eller syrran är hemma så grillning och några cider går bra om ni har lust att komma... på fredag alltså.. går ju bra på lördag också... är ledig lördagsöndag om nån vill hitta på nåt kul över dan typ... trysunda eller nåt?!?

Postat av: Sandra

Oh, inte illa :) I'll be there nån gång på kvällen efter jag har slutat :P
Hade vare skitkul med Trysunda eller nåt, men tror iaf jag jobbar...

2006-08-02 @ 00:39:26
URL: http://sandrafackel.blogg.se
Postat av: Sandra

Fast är iofs ledig söndag!

2006-08-02 @ 00:40:05
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback